Avatar i Flash

9 02 2010

Da har jeg laget en digital avatar av meg selv i Adobe Flash. Ligner ikke veldig på meg men det er vel ikke hovedpoenget. Det er en enkel form som jeg har tegnet etter skisse.

Det gikk ganske greit å bruke tegneverktøyene i Flash men det var nyttig å se videoleksjonene i forkant. Det ble litt knoting underveis og jeg slet spesielt med å flytte elementer over til nytt lag når jeg hadde glemt å legge de i egne fra starten av. Fikk det til tilslutt men tror det må finnes en enklere måte. Lærer meg vel dette etter hvert.

Skisse


Handlinger

Information

Ett svar

10 02 2010
Anette Green

Selv med litt «knoting» ble dette bra. Det under knotingen vi lærer :-). Selv om dette er en øvelse, tenk litt på avslutningen ved halsen. Hvordan vil dette se ut ved en eventuell fargelegging? God kontrast og bruk av øynene.

Legg igjen en kommentar