Ny spennende periode

9 02 2010

Nå starter en ny periode som skal gå over 5  uker. I denne perioden skal vi jobbe med Adobe Flash. Målet er å se hvordan Flash kan brukes til design av nettsider, og hva som er egenskapene til Flash. Vi skal også innom enkel animasjon og interaktivitet. Dette høres kjempe spennende ut. Har aldri vært borti flash tidligere så jeg starter med blanke ark. Jeg starter neste to dager etter planen. Jeg skal forsøke kjøre en stram timeplan og jobbe effektivt i tiden fremover for  ikke å bli hengende for langt etter. Nytt stoff er ofte tungt stoff. Jeg begynner med litt research. Se gjennom leksjonene i moodle og surfe litt på nett for å danne meg et bilde av hva jeg har i vente.

Den obligatoriske oppgaven innehar to deler denne gang. Del en går ut på å lage et Flash fotogalleri og del to et Flash interaktivt banner. Har ikke fått sjekket ut hvilke øvningsoppgaver/aktiviteter vi skal gjennomføre. Får bruke deler av kvelden på å oppdatere status.


Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar